piątek, 10 lutego 2012

Cos o mnie ;)

Witajcie wszyscy, wkoncu udalo sie znalezc czas i zalozyc bloga :) Juz dawno o tym myslale,by podzielic sie moimi wrazeniami z mych podrozy.

Mam na imie Rafal i pochodze z mazowsza, lecz obecnie mieszkam na poludniu Angli:) Mieszkam w malej  miejscowosc Highcliffe , nie jest to cos rewalecyjnego  ale jest cisza i spokoj:) Mam bardzo blisko do morza oraz do slynnego zamku w tej okolicy. NIe brakuje tu również zieleni i mew które są milym elementem w tym rejonie.

Co robię w UK?

Mianowicie ucze sie tu angielskiego, pracuje.  Jak to mowią narazie jest mi dobze,wiec zabaczymy co dalej czas przyniesie:)) Najwazniejsze w tym calym jest to, ze mam tu super znajomych, za co im bardzo dziekuje. Dzieki nim jestem tutaj i sie spelniam zyciowo :) Ale to juz dluzsza bardziej prywatna historia.


Co mam o sobie powiedziec:)
Ukonczyłem Technikum Budowlane ale niestety moje pasje poszly nie w tą strone co trzeba. Teraz za to odrabiam straty.
 Jestem 100% spontaniczny i jesli cos postanowie to to zrobie :) Sami zobaczycie wkrotce :)) Lubie poznawac nowych ludzi oraz miejsca. Moj blog poswiece moim podrozom dzieki ktorym czerpie tyle energi i radości choc nieraz jest ciezko w trasie.

Nic nie zostaje jak zaczecie pisania.

...Do dziela....


1 komentarz:

  1. "... i myślę, że zostanę tu..." - no cóż za bardzo to nam się nie podoba :(
    Twoje dziewczyny z "Warszawy" :*

    OdpowiedzUsuń

 
;